Saturday 7 April 2012

Påsk Crop

Hello and happy Easter to you all! I am back with a card to show again. There is a crop going on at Skraplagret and I thought I give it chance as I still couldn't sleep last night. Hopefully doing better tonight. Anyway, this card is made following a sketch from one of the challenges over at Scraplagret. I have used stamps from LOTV and Hero Arts (the fence from my very first real stamp set). Still love those stamps even if I don't use them that often. The designer papers are from "A boy's life" from Eco Park. They are just to die for. I've coloured with my Letraset family as always. Please tell me why I always go to the aqua colours even if I have planned not to? LoL Letter (foam) stickers from Panduro.


Hej och glad påsk! Har inte skrivit på svenska här sedan jag startade min blogg en himla massa år sedan, tre eller något till hösten. Var tar tiden vägen? Och så märkligt det känns, iallafall... sömnproblem som vanligt igår och då tänkte jag att jag kanske kunde göra åtminstone en utmaning i Skraplagrets Påsk Crop, så det har jag gjort. Följde skissen till den första kortutmaningen. Hoppas jag inte har tänjt gränserna för långt med tolkningen av skissen. Men det skulle vara så typiskt mig. LoL Och för att slå två flugor i en smäll så behövde yngsta sonen ett "akut" kort till en kompis som han ska på kalas hos imorgon. Stämplar från LOTV och Hero Arts, papper från Eco Parks serie "A boy's life". Jag bara älskar de här pappren. Färgerna är helt underbara. Mums helt enkelt!

Ok, it's over and out from me for tonight. Hopefully some better sleep tonight than last.

Love n hugs
Marie

3 comments:

Doreen said...

This is gorgeous,love the scene you have created.xxx

Annelie said...

Det var ett väldigt fint kort, gillar verkligen hur du byggt upp det!
Lycka till i utmaningen, håller en tumme!
Glad Påsk & Hoppas du får sova gott nu!
Kram Annelie

Karen Petitt said...

Gorgeous card Marie, you've coloured it beautifully. Wonderful lay out too! Hope you can sleep tonight hugs Karen x